Software ontwikkeling
All CRM
Software Ontwikkeling
All-CRM is reseller van het CRM systeem van SuperOffice. Wereldwijd zijn er 250.000 gebruikers van dit in Noorwegen ontwikkelde systeem. In het pakket zitten de traditionele onderdelen als agenda, projecten, sales en relatiebeheer. All-CRM installeert deze pakketten bij Nederlandse gebruikers en sinds enkele jaren ontwikkelt het bedrijf ook complementaire software op deze pakketten die wordt geëxporteerd. Bij All-CRM werken zeven personen.
Eigen software-ontwikkeling Bijzonder is dat All-CRM met eigen softwareontwikkelaars nieuwe toepassingen voor het SuperOffice CRM systeem heeft gebouwd. Additionele toepassingen zijn onder andere Time Writer (urenregistratie/werkbonnen administratie), EmailPreview (direct inzage in inhoud van email en documenten), LinkedIn Connector (past CRM vanuit LinkedIn aan), MailChimp Interface (e-marketing), CTI koppeling (koppeling telefonie) en DataImport (koppeling backofficesysteem). Directeur Bert Klomphaar: “Door de eigen productontwikkeling zijn we steeds meer van een software-implementatiebedrijf naar een software-ontwikkelaar gegroeid”.
Kostenbesparing bij de klant De klanten van All-CRM zijn zeer divers. Het zwaartepunt ligt in de autobranche, hier heeft het bedrijf veel klanten. De hele verticale keten van importeurs, bandencentra, leasemaatschappijen en dealers werkt met Superoffice. Voor leasemaatschappijen heeft All-CRM een volledig geautomatiseerd traject ontwikkeld. Bert: “We lopen in Nederland voorop in vergelijking met b.v. Duitsland. De leasebranche is zeer concurrerend, automatisering is dan een must om redelijke marges te maken. Het hele proces van leadgeneratie tot en met contractondertekening hebben we geautomatiseerd. Voorheen duurde dit vaak enkele dagen en zat er veel mensenwerk aan vast. Dat is nu niet meer nodig, hij verwerkt nu automatisch 1.200 leads per maand”.
Naast de Automotive zijn de Vermogens Beheerders een tweede verticale keten waarin All-CRM zich heeft gespecialiseerd. In samenwerking met Bank Insinger Gilissen wordt ook hier door procesautomatisering snelheid en winst behaald.
SuperOffice Appstore All-CRM verwacht met name in Scandinavië nog verder te groeien. SuperOffice is daar marktleider. Het hoofdkantoor in Noorwegen heeft met de SuperOffice Appstore een App waarin veel ontwikkelde softwaretoepassingen van All-CRM zijn opgenomen. Het komt daarmee beschikbaar voor de 250.000 gebruikers van SuperOffice wereldwijd.
Inmiddels heeft All-CRM klanten in heel Scandinavië, Duitsland, Zwitserland, België en het Verenigd Koninkrijk.
Export landen
België | Duitsland | Denemarken | Zweden | Noorwegen | Finland | Verenigd Koninkrijk | Zwitserland