Telemarketing services
Convins
Telemarketing services
In 2009 begint Nikos van der Laan als geboren en getogen Apeldoorner als 22-jarige zijn eigen telemarketingbureau. Het was raar dat alle grote telemarketingbureau’s bijna allemaal in het westen gevestigd waren Overtuigd dat hierin ook ruimte is voor een groot bureau in het Oosten begon hij Convins. Dit is inmiddels met 52 medewerkers en ruim 120 klanten Hiervoor zijn sinds de oprichting bijna 10.000 kwalitatieve leads genereerd. Daarmee is Convins uitgegroeid tot het grootste BtoB telemarketingbureau van Nederland.
No cure no pay
Een belangrijk onderscheidend vermogen is het werken met het principe; no cure, no pay. U betaalt alleen per kwalitatieve afspraak, waarbij Convins achteraf de factuur stuurt als de afspraak voldoet aan de afgesproken criteria’s. Dit betekent actief meedenken welke propositie u wilt hanteren, welke doelgroep benadert dient te worden, op welk niveau en waar een afspraak aan moet voldoen. Door dit concept te hanteren, neemt Convins alleen projecten aan waar het bedrijf ook achterstaat. Door het gezamenlijke belang ligt de focus op kwalitatieve afspraken in plaats van zo veel mogelijk afspraken. Er wordt gebeld vanuit uw naam met ook een telefoonnummer van uw bedrijf.
Veel bedrijven houden van deze afspraak. Reden waarom Convins veel langdurige relaties heeft met haar opdrachtgevers. Hieronder zitten klinkende referenties als Ajax, Nestlé, HPE, BDO, BASF, maar ook veel kleine familiebedrijven uit de regio en daar buiten.
Ook internationaal
Het mooie is dat de telemarketing services ook in meerdere talen worden aangeboden. Convins beschikt over native speakers in de talen Duits, Pools, Zweeds, Noors, Frans, Engels en Spaans. Voor het bellen in Duits (ook Zwitsers en Oostenrijks Duits) beschikt het bedrijf zelfs over een Duitse vestiging in Düsseldorf. Binnenkort start het bellen in het Arabisch.
Toekomst
Convins verwacht gestaag verder te groeien. Dit gaat door mee te groeien op het bereikte succes met de klanten. Nieuwe klanten beginnen vaak met een klein budget en bouwen dit na succes daarna snel uit. Zo zijn we met een groot maakbedrijf ooit begonnen met een jaarbudget van 10.000 euro. Dit is inmiddels uitgegroeid naar enkele tonnen per jaar. Veel vertegenwoordigers zijn goed in het persoonlijke gesprek en laten het bellen, wat een vak apart is, graag aan ons over. Zo halen we het beste in elkaar naar boven.