ICT oplossingen

Mailstreet

ICT Oplossingen

MailStreet, opgericht in 1993, helpt organisaties effectiever met hun klanten te communiceren. Zij vertalen klantdata naar persoonlijke en onderscheidende print en mail of digitale berichten en managen dat proces tot op de deurmat of in de mailbox van de ontvanger. Met de jarenlange expertise en state-of-the-art ICT oplossingen worden verschillende boodschappen perfect op maat gesneden en naar de verschillende doelgroepen verzonden.

Digitaal waar mogelijk en papier voor meer impact

Van oudsher is MailStreet de partij voor het persoonlijk versturen van (grote) mailingen. Denk hierbij aan Direct mail, factuurstromen, informatieve brochures, (zorg)polissen en voorwaarden, klantonderzoeken en andere gepersonaliseerde communicatiemiddelen. Ze hebben één ding gemeen: het zijn contactmomenten die een onderneming de kans biedt om de relatie met de klant te optimaliseren.

m-bridge is de nieuwe digitale business unit van MailStreet.

m-bridge is ontstaan omdat er bij organisaties steeds meer communicatiekanalen bijkomen. Dit zorgt bij veel ondernemingen voor uitdagingen en problemen om op een consistente manier omni-channel (een uniforme en gesynchroniseerde merkbeleving over alle kanalen met informatie uit één bron) te kunnen communiceren. m-bridge helpt om bedrijfsprocessen met slimme applicaties en omnichannel tools te automatiseren. De developers bedenken niet alleen slimme en dataveilige oplossingen om de business met klanten te verbinden, zij realiseren ze ook voor een optimale klantervaring. De developers van m-bridge bouwen web- en e-mailtoepassingen, interactieve websites, mijn-omgevingen en allerlei soorten koppelingen tussen interne systemen. Waar ze vooral lol in hebben is het ontsluiten van data uit verschillende bronnen. Hoe meer van die databronnen (silo’s), hoe groter de uitdaging. m-bridge zet dit om tot één consistente communicatiestroom zodat alle stromen met elkaar kloppend zijn. Dat doet je business goed en maakt je klanten blij. MailStreet (m-bridge) is een bekende en erkende speler die zich in veel bedrijfstakken thuis voelt. Van maaltijdbezorgers tot pensioenverzekeraars en van e-commerce bedrijven tot reisorganisaties.

Office Mail

Voor grotere en kleinere organisaties ontzorgt MailStreet met Office Mail, een gemakkelijke en kostenbesparende oplossing voor het verzenden van zakelijke correspondentie. De klant maakt documenten zelf eenvoudig op en met één muisklik verzorgt MailStreet extern het printen, insteken en verzenden. Ideaal voor brieven, facturen, nieuwsbrieven, loonstroken etc. Dat scheelt niet alleen veel handelingen, maar scheelt ook in het aanhouden van voorraden briefpapier, enveloppen en ander correspondentiedrukwerk en levert besparing in portokosten.

Deze dienst is inmiddels ook ontwikkeld voor een een Belgische partner voor de Belgische markt.

 

Export landen

België 

Ceo

Mailstreet | Lammers van Keulen | Jan-Willem Roelofs