Hotelarrangementen
Marrea
Hotelarrangementen
Mariëlle Beentjes heeft in 2002 Marrea Hotelarrangementen opgericht. Opgeleid in de hospitality, kwam ze te werken in de evenementenbranche. Goed organiseren en plannen zit in haar bloed. Uit een toevallige advertentie voor een zelf samengesteld hotelarrangement kwam heel veel vraag. Hier lag een gat in de markt en ondernemend zoals ze is, besloot ze hier meer mee te gaan doen en werd Marrea Hotelarrangementen opgericht.
Marrea Hotelarrangementen stelt de leukste hotelarrangementen samen op de mooiste plekjes in Nederland, België en Duitsland. Wil je een actieve vakantie of juist heerlijk relaxen? Met of juist eens zonder de kinderen? Bourgondisch genieten in België, fietsen op de Veluwe, citytrip naar een leuke stad, of lekker uitwaaien op één van de waddeneilanden? Dat kan! Marrea biedt je voordelige arrangementen op mooie, unieke locaties.
Marrea Hotelarrangementen is niet gebonden aan hotelketens en heeft de vrijheid te kiezen voor hotels die net even anders zijn: een knus familiehotel, een romantisch landgoed, een hotel in een monumentaal pand, een hotel in een unieke omgeving of een hotel met een speciale inrichting. Juist deze doordachte keuzes en de leuke extra’s maken de arrangementen van Marrea zo bijzonder.
In de loop van de jaren heeft Mariëlle met haar vier medewerkers een groot en trouw klantenbestand opgebouwd. Via emailnieuwsbrieven en ook het eigen Magazine worden de vele bijzondere hotels met vaak een verrassend lage prijs gepresenteerd. De medewerkers verwerken alle boekingen via de website ondersteunen de vele fans telefonisch bij het boeken van hun arrangement
Met het relatief kleine team wordt veel werk verzet. In het topjaar waren dit zo’n 25.000 kamers bij veel verschillende hotels.
Landelijke partners
Naast het bedienen van de eigen klanten met eigen arrangementen worden voor partnerbedrijven ook speciale arrangementen samengesteld. Zo worden voor diverse landelijke dag- en weekbladen zoals De Stentor, AD, Margriet, Libelle, VT Wonen lezersarrangement samengesteld. Dit doet Marrea ook voor grote retailers Superunie en Douglas.
Dit vereist scherp inzicht in de markt, de marges zijn immers klein. Zo zijn fietsvakanties nu erg populair en zoeken gasten naast een overnachting ook steeds meer beleving. Dit organiseert Marrea er steeds vaker bij. Dit tezamen maakt dat Marrea veel langdurige samenwerkingspartners heeft. Het geeft elke keer weer een kick om te zien dat de geplande arrangementen vol lopen en klanten erna uitstekende reviews geven.