Cookies
Essentieel
Analyse
Om deze website te verbeteren maken we gebruik van (anonieme) cookies. Bekijk ons privacy statement voor meer informatie
Privacy Instellingen

The Inside

Standbouw

The Inside is in 1996 opgericht door directeur/eigenaar Michael Hermans. In de daaropvolgende jaren heeft The Inside zich ontwikkeld tot een internationale speler in de stand- & tentoonstellingsbouw. Met haar team van 65 medewerkers realiseert The Inside 500 projecten op jaarbasis, daarmee behoort het tot de top vijf van standbouwers in Nederland.

Alles kan gemaakt worden

De naam ‘The Inside’ (de binnenkant) symboliseert de gedachte dat het werk alleen goed kan worden gedaan als er behalve naar de opdracht ook wordt gekeken naar de opdrachtgever. Dankzij deze bedrijfsfilosofie kan The Inside zowel in ontwerp als in uitvoering de nuances aanbrengen die zorgen voor een onmiskenbare meerwaarde. The Inside bouwt haar stands van hout en dit geeft veel meer ruimte aan creativiteit: alles wat je bedenkt kan in feit ook gemaakt worden. Het hele uitvoeringstraject tot en met de logistiek heeft The Inside in eigen beheer. Dit maakt dat flexibel ingespeeld kan worden op wensen van de klant. De klanten zijn grote en middelgrote Nederlandse bedrijven (o.a. Remeha, Schiphol, ASR, Shimano) en ook bedrijven uit Duitsland, België en het Verenigd Koninkrijk

Internationaal georiënteerd

De projecten variëren van een stand van 50 m2 tot stands met verdiepingen aan toe. De laatste jaren ligt de focus steeds meer op stands in het midden en hogere segment. De stands vinden hun weg in Nederland (van Hardenberg tot Rai) en naar het buitenland. Dit laatste is echt een specialisme van het huis. Elk land / internationale beursorganisatie kent zijn eigen regels en The Inside kent deze en handelt daarnaar. Daarom wordt 80% van de gebouwde stands op buitenlandse beurzen geplaatst in ruim 60 verschillende steden in bijna twintig landen. Dit varieert van Las Vegas, Hannover, Kaapstad tot Hong Kong, India en Australië aan toe.

Exportambitie voor de komende jaren

Het internationale werken is een echt onderscheidend vermogen van het bedrijf. Hier wordt dan ook extra inzet op gepleegd. Zo heeft The Inside onlangs een Amerikaanse salesmanager aangesteld om bedrijven in de USA die in buitenland willen exposeren te gaan bedienen.

Export landen

Wereldwijd

Ceo

The Inside | Michael Hermans