Cookies
Essentieel
Analyse
Om deze website te verbeteren maken we gebruik van (anonieme) cookies. Bekijk ons privacy statement voor meer informatie
Privacy Instellingen

Valid Sign

Software

In 2014 is ValidSign opgericht en in 2016 is het onder eigen naam ontwikkelde digitale handtekeningen platform gelanceerd. Sindsdien is het hard gegaan met het bedrijf. In ruim drie jaar tijd maken nu meer dan 600 organisaties gebruik van het platform. ValidSign is daarmee marktleider in Nederland. Het bedrijf telt inmiddels tien medewerkers en dit aantal groeit snel door toenemende mond-op-mond reclame.

Met het ValidSign-platform is het makkelijk om de bedrijfsprocessen te versnellen door allerlei ondertekeningen te automatiseren. Dit kan via een beveiligde cloudoplossing snel en eenvoudig. In het systeem kunnen documenten binnen en buiten de eigen organisatie verzonden worden met een verificatie. De ondertekenaars ontvangen een melding om het document te bekijken en ook rechtsgeldig te ondertekenen.

Het systeem is zeer klantvriendelijk. Uw klanten en relaties hoeven de documenten niet meer af te drukken, te scannen en te retourneren. Bijkomend voordeel is dat de terug gestuurde documenten direct op de juiste wijze gearchiveerd. Ook het aspect duurzaamheid speelt een rol, het speelt enorm veel papier en -printwerk.

Stimuleert de verkoop

Directeur John Legeman: “het mooie aan ons systeem is, dat praktisch iedere klant van ons een actieve referent is. We leveren gemak en sparen hen zo veel tijd en daarmee geld. Een mooi voorbeeld zijn de 21 waterschappen in Nederland. Vanuit het hoofdkantoor komen regelmatig contracten die elke waterschap in drievoud moet tekenen. Dit ging altijd per post en daardoor zat er een doorlooptijd op van vaak enkele weken. Met ons systeem is dat teruggebracht tot één ochtend. Ook voor de sales in ons product interessant. Het digitaal ondertekenen betekent gemak en daardoor komen offertes en contacten naast sneller ook vaker terug. Je biedt klantgemak en dat laat je zien en vooral merken aan de (toekomstige) klant.

Ook internationaal te gebruiken

ValidSign mag veel internationaal opererende bedrijven tot haar klanten rekenen. Al snel kwam van hen de vraag of (arbeids)contracten ook met buitenlandse partijen uitwisselbaar zijn. Dit is geen probleem. Sindsdien wordt al het digitale contractenverkeer van onder andere Friesland Campina en Spar door ValidSign verzorgd. Via deze relaties komen vanuit het buitenland ook vragen of Valid Sign het contractenverkeer ook voor hen kan regelen. Daardoor heeft ValidSign nu vaste voet aan de grond in diverse Europese landen. Internationale expansie is voor de komende jaren speerpunt bij ValidSign.

Export Länder

Belgien | Schweden | Norwegen | Finnland | Frankreich | Vereinigtes Königreich

Indirekt | Weltweit

Ceo

Valid Sign | John Lageman